İçeriğe geç

Alo 181 Işe Yarıyor Mu

Alo 181 hangi şikayetlere bakar?

Vatandaşlar, çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlilik, gürültü ve atıklarla ilgili şikayet ve bildirimlerini Alo 181’e iletebiliyor.

Alo 181 ne için kullanılır?

Merhaba 181 | Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü (TKGM)

181 neyin numarası?

Alo 181 Çağrı Merkezi’ne Sıkça Sorulan Sorular – T.C. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı

181 hangi kuruma aittir?

Geçtiğimiz yıl Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı yaklaşık 1 milyon 200 bin çağrıya cevap verdi. Geçtiğimiz yıl Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı çağrı merkezi olan ALO 181 tarafından 1 milyon 183 bin 924 çağrıya cevap verildi.

181 arayınca ne olur?

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından kurulan Alo 181 ihbar hattı, riskli yapılar, riskli alanlar ve korunan alanlar gibi konularda bilgi edinilmesine olanak sağlıyor. İhbar hattı ayrıca dönüşüm sırasında ortaya çıkan sorunların ve şikayetlerin çözüm aranabilmesi için Bakanlığa iletilmesine de olanak sağlıyor.

181 İhbar edenin kimliği açıklanır mı?

Bildirim ve şikâyetinizde isminizi belirtmiş olsanız dahi, 5510 sayılı Kanun ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca isminiz gizli tutulacak ve sosyal güvenlik müfettişleri ile denetimi yapan kurum yetkilileri tarafından ifşa edilmeyecektir.

Alo 181 ücreti ne kadar?

Yani 181’i arayarak hiçbir ücret ödemeden güvenle gerekli işlemi yaptırabilirsiniz.

Alo 183 ne için kullanılır?

Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı çağrı merkezlerinin şiddete karşı Alo 183 ihbar hattı aracılığıyla aile, kadın, çocuk, engelli, yaşlı, şehit yakını, gazi ve gazi yakınlarına yönelik hizmet çağrıları değerlendirilerek danışmanlık hizmeti veriliyor.

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’na nasıl ulaşabilirim?

Mustafa Kemal Mahallesi 2082. Cadde No:52 Çankaya/Ankara.0312 410 10 00.

Alo 181 çevre hattı hangi amaç için kurulmuştur?

Bakanlığımızın görev alanlarıyla ilgili olarak vatandaşlarımızın sorunlarına çözüm odaklı yaklaşılması ve hizmet kalitesinin artırılması amacıyla oluşturulan ve vatandaşlarımızın çevre ve şehircilik konularındaki bilgi talepleri, bildirimleri vb. şikayetlerini almak üzere kurulan ALO 181 Çağrı Merkezi, Bakanlığımız tarafından 01.01.2018 tarihinde açılmıştır.

181 24 saat açık mı?

ALO 181 Çağrı Merkezi 81 ilde 7 gün 24 saat hizmet veriyor.

Alo 181 tapu nasıl aranır?

Alo 181 çağrı merkezi aracılığıyla tapu ve kadastro işlemleri hakkında 7 gün 24 saat bilgi almanın yanı sıra, başvuru kuyruğunda beklemeden tapu işlemleri çağrı merkezinden telefonla randevu alabilirsiniz. Ayrıca Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü’nün internet sitesi üzerinden müdürlüklerle iletişime geçebilir veya online randevu alabilirsiniz.

181 nelere bakar?

Çevre sorunları, hava, su, toprak, radyoaktif kirlenme, gürültü ve atıklarla ilgili şikayetler ve bildirimler Alo 181 çağrı merkezine iletilebilir. Çağrı merkezi, çevresel etki değerlendirmesi, mekansal planlama, doğal kaynaklar, yapı denetimi, profesyonel hizmetler ve geliştirme konuları gibi konularda bilgi sağlar.

Alo 181’e ne şikayet edilir?

ÇEVRE, ŞEHİRCİLİK VE İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ BAKANLIĞI.

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı neye bakar?

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı; iskân, çevre ve yapı alanlarında mevzuat hazırlamak, kentsel dönüşüm çalışmalarını yürütmek, uygulamaları izlemek, mesleki hizmetlerin geliştirilmesini sağlamak, kirliliği önlemek, çevremizin ve doğamızın korunmasını sağlamak amacıyla kurulmuştur.

Alo 181 çevre hattı hangi amaç için kurulmuştur?

Bakanlığımızın görev alanlarıyla ilgili olarak vatandaşlarımızın sorunlarına çözüm odaklı yaklaşılması ve hizmet kalitesinin artırılması amacıyla oluşturulan ve vatandaşlarımızın çevre ve şehircilik konularındaki bilgi talepleri, ihbarları vb. şikayetlerini almak üzere kurulan ALO 181 Çağrı Merkezi, Bakanlığımız tarafından 01.01.2018 tarihinde açılmıştır.

153 hangi şikayetlere bakar?

Beyaz Masa, Çözüm Merkezi veya Alo 153, Türkiye genelindeki belediyelerin kullandığı talep, öneri ve şikayet değerlendirme birimidir.

Rahatsızlık veren komşu nereye şikayet edilir?

155 ihbar numarasını arayarak polise ihbarda bulunabilirsiniz. Belediyenizdeki polise ihbarda bulunabilirsiniz. Alo 181’i arayarak Çevre ve Şehircilik Bakanlığı’na şikayette bulunabilirsiniz. Son olarak Sulh Hukuk Mahkemesi’ne dava açabilirsiniz.

Cimer hangi şikayetlere bakar?

Millet ile devlet arasında güçlü bir iletişim köprüsü oluşturma amacıyla kurulan Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER), vatandaşlarımızın dilekçe ve bilgi edinme hakkı başta olmak üzere, devlet politikalarıyla ilgili her konuda görüşlerini ifade edebilecekleri kapsamlı bir hizmet sunuyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir